دوره‌های آموزش اکسل پیشرفته، کاربردی، برنامه نویسی و داشبورد اکسل

تجــــربه حرفه‌ای و تمام وقت آموزش سازمانی اکسل از سال ۱۳۸۵ در سازمان‌های پیشرو در آموزش

 

روش تدریس و پداگوژی فرساران در آموزش اکسل

تمرکز بر مفاهیم کلیدی و کاربردی

 بر این واقعیت که انتقال تجربه و دانش محدود می‌باشد، کاملا واقف هستیم و به همین دلیل رویکرد این دوره تدریس بر « آنچه باید از اکسل بدانید» بنا شده است و از بیان «آنچه جالب است بدانید» و یا سایر تکنیک‌های بسیار خاص اکسل که کاربردهای محدودی دارند دوری خواهیم جست تا شما کاربردی ترین ابزارهای ممکن را فرا بگیرد. این روش آموزش فقط با تجربه حرفه‌ای و تمام وقت تدریس اکسل به دست آمده است و در هیچ کتاب و منبعی بجز تجربه نیست. 

اولین مرکز تخصصی آموزش اکسل در ایران

  فرساران اولین موسسه‌ و وب سایتی است در ایــــران که رویکردی حرفه‌ای به اکسل داشته است و در همین راستا ده‌ها برنامه کاربردی مانند توابع تاریخ شمسی و تبدیل عدد به حروف را عرضه نموده و به سازمان‌‌ها خدماتی مانند ساخت گزارش‌ها، تحلیل داده‌ها و برنامه نویسی در اکسل ارائه نموده است . انباشت دانش و تجربه شکل گرفته در طی این فرآیند را به صورت مثال‌هایی ساده و قابل فهم در دوره‌های آموزشی اکسل برای شما گنجانده‌ایم و به شما آموزش می‌دهیم که چگونه از ابزارهای اکسل برای طراحی گزارش‌ها، تحلیل داده‌ها استفاده کنید. 
آموزشی فراگیر محور

 به تجربه، ده‌ها روش تدریس را گردآورده‌ایم و روش تدریس ما در سازمان‌های مختلف بر اساس شرایط و محدودیت‌ها تغییر و تطبیق می‌یابد. 


دوره آموزش کاربردی اکسل

🎡 مخاطب این دوره افرادی هستند که تاکنون در کلاس‌های اکسل فرساران شرکت نکرده‌اند.

امروزه بسیاری از کارشناسانِ سازمان‌ها با اکسل آشنایی دارند و می‌توانند با آن کار کنند و دیگر نیازی به دوره‌هایی مانند ICDL و اکسل مقدماتی نیست. آنچه در سازمان‌ها دیده‌ایم آن است که این کارشناسان برخی از مفاهیم و اصول اولیه اکسل را از کسی نیاموخته‌اند و فرصت مطالعه و شرکت در دوره‌های اکسل تخصصی را نداشته‌اند و به همین دلیل:

    برخی از مشکلات را با سعی و خطا حل می‌کنند و در نهایت قادر به درک  الگوی آن مشکل و یافتن راه حل نیستند. 
    ابزارهای مناسب برای یک عملیات را نمی‌دانند و از تکنیک‌های وقت گیر برای انجام یک کار استفاده می‌کنند. 
    در آزمون‌های تعیین سطح بیش از ٪۵۰ از کارشناسان نمی‌دانند کاربرد تابع subtotal در اکسل چیست.

هدف اصلی ما این است که به شما آموزش دهیم تا مانند یک «حـــرفه‌ای» در اکسل سریع و دقیق باشید. برخی از سرفصل‌ها عبارتند از:

  • نشانه‌های طراحی اشتباه یک فایل اکسل چیست؟
  • اشتباهات متداول در فرمول نویسی اکسل چیست؟
  • رویکردهای مختلف حل یک مسئله در اکسل و مزایای، مقایسه آنها
  • مفاهیم فرمول نویسی و خطاهای مهم فرمول‌های اکسل را به آنها یاد دهیم

ما در طی ۱۵ سال گذشته هزاران ترفند اکسل را یافته‌ایم و بسیار مراقب هستیم که فقط «آنچه را که باید بدانید» را به شما آموزش دهیم. 

کارشناسان محترم آموزش لطفا برای هماهنگی جهت دریافت سرفصل‌های این دوره و برگزاری دوره‌های اختصاصی سازمانی با ما تماس بگیرید. 

دوره آموزش اکسل پیشرفته

🧮 مخاطب این دوره افرادی هستند که با اکسل به صورت مداوم و روزانه کار می‌کنند.

تمرکز اصلی در دوره پیشرفته اکسل، تغییر نگرش کارشناسان در استفاده از اکسل برای حل مسئله‌های سازمانی است. ما در اکسل می‌توانیم بسیاری از کارهای تکراری حذف شوند و با تکنیک‌های مختلفی گزارش‌های دقیق و پویایی را بسازیم. برخی از سرفصل‌ها عبارتند از:

  • ساخت گزارش و ادغام داده‌ها
  • آموزش sumifs, vlookup, pivot با هدف تسلط کامل فراگیر بر آنها
  • انتخاب ابزارهای صحیح در تحلیل و گزارش گیری از داده‌های بزرگ
  • کار با امکانات پیشرفته اکسل مانند رکورد ماکرو
کارشناسان محترم آموزش لطفا برای هماهنگی جهت دریافت سرفصل‌های این دوره و برگزاری دوره‌های اختصاصی سازمانی با ما تماس بگیرید. 
 

دوره آموزش طراحی داشبورد و نمودارهای خلاقانه در اکسل

🤸🏻‍♂️ مخاطب این دوره افرادی هستند که در اکسل داده‌هایی را دارد و آن داده ها ممکن است مبنای تصمیم گیری باشند.

 

در این دوره به شما ایده ها، تکنیک ها و ترفندهایی را آموزش خواهم داد تا بتوانید داده های سازمان خود را در اکسل به صورت سریع، صحیح، دقیق و قابل فهم نمایش دهید تا شما در کنار همکاران و مدیران ارشد سازمان بتوانید ذهنیت و تحلیل شفاف تری از موقعیت و شاخص های کلیدی سازمان را بدست آورید و در نهایت مسیر شما را برای دستیابی به اهداف تسهیل و تسریع کند.

در این دوره خواهیم گفت که چه نمودارهایی برای چه گزارش هایی مناسب هستند و اشتباهات متداول سایر کاربران اکسل را مرور می کنیم تا شما از آنها دور باشید. برخی از سرفصل‌ها عبارتند از:

  • چگونه از ابزارهای کلیدی اکسل برای ساخت داشبورد استفاده می‌شود
  • آموزش چارت‌های جدید اکسل
  • ساخت نمودارهای Dynamic  (تعاملی/Interactive)
  • کمک گرفتن از ماکرو در طراحی نمودارها و داشبوردهای تعاملی
کارشناسان محترم آموزش لطفا برای هماهنگی جهت دریافت سرفصل‌های این دوره و برگزاری دوره‌های اختصاصی سازمانی با ما تماس بگیرید. 

دوره آموزش برنامه نویسی VBA‌ در اکسل

🌋 مخاطب این دوره افرادی هستند که می‌خواهند از مرزها و محدودیت‌های اکسل فراتر روند. 

 

برنامه نویسی یعنی به کامپیوتر دستورهایی بدهید و کامپیوتر آن دستورها را برای شما اجرا کند و در قرن ۲۱ دانستن زبان برنامه نویسی از مهارت‌های کلیدی است. زبان‌های برنامه نویسی متعددی وجود دارند و اگر شما از کاربران، علاقه‌مندان حرفه‌ای هستند، توصیه می‌کنیم که برای ورود به دنیای برنامه نویسی، زبان VBA اکسل را یاد بگیرید تا با آن بتوانید:

  • نرم افزارهای سریع و ارزان قیمتی تولید نمایید .
  • عملیات‌های تکراری را به صورت خودکار درآورید.
  • اکسل به جای شما صدها کلیک‌‌ و Copy-Paste را انجام دهد.
  • گزارش‌هایی پیچیده‌تری را برای مدیران سازمان، سریع‌تر و ساده تر از داده‌های استخراج کنید .
  • ابزارهای کوچکِ کاربردی جدیدی برای انجام کارهای روزمره خود بسازید.

ما در این دوره به شما کمک می‌کنیم تا بدون اضطراب، قدم به قدم به دنیای برنامه نویسی وارد شوید، مفاهیم را با زبانی ساده که حاصل ۲۲ سال مطالعه و تجربه کار کردن با زبان‌های برنامه نویسی سطح بالاتری مانند پایتون، #C و PHP و یا زبان‌ها برنامه نویسی اسکرچ است، را به شما خواهیم آموخت.


🌌 دوره آموزش پاورکوئری در اکسل 

مخاطب این دوره همه کارشناسانی هستند که با اکسل به صورت حرفه‌ای کار می‌کنند.

معرفی دوره آموزش پاورکوئری فرساران

 


شرایط برگزاری دوره‌های اختصاصی سازمانی

ما در فرساران آمادگی خود را جهت برگزاری تمامی دوره‌های اکسل برای کارشناسان سازمان شما اعلام می‌داریم.  این دوره‌ها به صورت اختصاصی برای سازمان شما برنامه ریزی و برگزار خواهد شد. 
شایان ذکر است که این دوره‌ها در محل سازمان شما در هر کجای ایران که باشید به شکل دوره حضوری اکسل و یا آنلاین ، قابل اجرا خواهد بود. برای کسب اطلاع از هزینه‌ها، دریافت سرفصل‌های و ارائه توضیحات تکمیلی با ما تماس بگیرید. 

توجه: در حال حاضر دوره‌های فرساران فقط برای سازمان‌ها و شرکت‌ها برگزار می‌گردد.


فرساران؛ اولین مرکز تخصصی آموزش اکسل در ایران

دورهای آموزش اکسل فرساران

افتخار برگزاری دوره‌های اکسل و همکاری با صدها شرکت‌ها و سازمان تراز اول ایران که خواهان کیفیت و خدمات حرفه‌ای هستند را در این سال‌ها داشته‌ایم. نام برخی از مشتریان دوره‌های اکسل فرساران از قرار زیر است:

شرکت دیجی کالا، شرکت اسنپ، شرکت ایرانسل، شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت داروسازی عبیدی، شرکت کوبل دارو، شرکت سنافی، بانک صادرات ایران، شاپرک، بامیلو، شرکت NOVONORDISK، شرکت بهستان، شرکت عوجان (رانی)، شرکت ساپکو، شرکت مهندسی قدس نیرو، شرکت مهندسی موننکو ایران، شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا)، شرکت مهندسی وساخت پره توربین (پرتو)، شرکت Irantalent، شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی (بانک ملی)، شرکت BAT PARS ، شرکت ایران خودرو تبریز، شرکت ولسرویسز ایران، شرکت نفت پاسارگاد، شرکت داروسازی جالینوس، شرکت پیک برتر، داروسازی آفا شیمی، شرکت EY (ارنست و یانگ پارس)، تامین اجتماعی ، بیمه سلامت، شرکت داروسازی پارس دارو، شرکت پخش سراسری (شیرین عسل)، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، شرکت آدورا طب، شرکت کاوش گستر، شرکت اکتشاف نفت، شرکت سرمایه گذاری ایران خودرو، شرکت عالیفرد (سن ایچ)، شرکت سرمایه گذاری ایران خودرو، شرکت چای گلستان، پتروشیمی امیــــر کبیـــر، شرکت لجستیک گلد ایران، داروسازی الحاوی، شرکت مهندسی قدس نیرو، شرکت خسرو مدیسا طب، شرکت بل روزانه، هواپیمایی ترکیه، شرکت صنایع پودر شیر مشهد، شرکت ایرتویوتا ، شرکت هنکل پاکوش، شرکت توسن، شرکت پارس حیات، شرکت حفاری شمال، شرکت کارت اعتباری کیش، شرکت JTI ، شرکت مهرام، شرکت اکتروفارما